Machinarium - proč?

16. prosince 2012 v 20:26 | Bramborový král |  Machinarium
Machinarium [machinárium] je point-and-click adventura vyvinutá firmou Amanita Design, grafickým stylem zaměřená na kompletní ruční kresbu. Byla vydána 16.října 2009, pro Microsoft Windows, Mac OS X a Linux. PC a Mac demo bylo vydáno 30. září 2009.
Wikipedie
Tak teda mně to nic neřeklo...


OD ZNOVA:
Machinarium je česká adventura, ve které pomáháte malému robotovi zachránit městěčko od bandy všechšikanujících nýmandů. Hra je oživena několika logickými mezihrami a vzpomínkami malého robota na jeho dětství ve škole, či lovetory s jednou roboťandou. Hra je poměrně jednoduchá a můžou ji hrát jak malé holčičky s copánky, tak tlustí a upocení smradláci, kteří nemají na práci nic lepšího.
V této hře, narozdíl od většiny adventur, neprobíhají žádné dialogy mezi herními postavami, takže nás tvůrci ušetřili nudným odklikáváním těch dloooouuuhýýých řečiček. Bohužel nás také tímto ochudili o několik vtipů. Machinarium se liší ještě jednou zásadní věcí: vlevo nahoře máte dvě nápovědy - co vlatně v této scéně máte udělat, a jak to máte udělat. Na první se můžete podívat kolikrát chcete a zdarma, ale abyste viděli druhou, musíte klíč dostat "náročným" terénem a postřílet (jemu v cestě stojící) pavouky. Tato nápověda nám umožní vychutnat si hru bez jakéhokoliv hledání nápověd na internetových blozích jako je tento.
Nevýhoda této hry: měla jsem ji dohranou za 3 hodiny. Ale to si nemohu nikomu stěžovat.

Zkrátka a dobře - zlaté české ručičky!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.